پول و ذهن

پول و ذهن
چکیده این مطلب : انتشار : ۲۳ , اسفند , ۱۳۹۴ ۶ نظر ۱۱۴۵۵ بازدید زمان مطالعه ۲۵ دقیقه پادکست به زودی

جهان هر انچه شما بخواهید را به شما میدهد اما انچه شما میخواهید باید دقیقا روشن و واضح باشد.ایجاد کردن یک تصویر یا بهتر از رویای خود مانند یک فیلم ذهنی از زندگی که میخواهید داشته باشید است بنابراین ان را مدام مرور کنید و خودتان را در این فیلم شخصیت اصلی قرار دهید

 

پول و ذهن

ممکن است تعجب کنید که ایا واقعا ممکن است با قدرت ذهن ناخوداگاه پول را جذب کرد؟ ایا ذهن ناخوداگاه واقعا میتواند شما را ثروتمند و مرفه کند؟
پول و ذهن،در ابتدا ممکن است شما شک کنید اما باید بگویم چیزی به نام ناخوداگاه واقعا میتواند پول را به زندگی شما جذب کند.

 

اگر یاد بگیرید میتوانید با استفاده از ذهن خود به عنوان یک ابزار قدرتمند پول، ثروت وهر چیزی دیگری را که میخواهید به زندگی خود جذب کنید من در اینجا تجربه خودم را از این راهنمایی ها به شما میگویم و اینکه چگونه تغییرات مثبتی با استفاده از قدرت ذهن در زندگیم ایجاد کردم.

 

Money-and-Mind
پول و ذهن

معرفی قدرت ناخوداگاه

برای استفاده از قدرت ناخوداگاه ما اول باید این را درک کنیم که همه چیز از انرژی ساخته شده است یا به عبارت دقیق تر هر چیزی که ما میبینم و احساس میکنیم از ارتعاشات انرژی ساخته شده است.صندلی یا تختی که بر روی ان نشسته اید ، خواندن این مطالب بر روی کامپیوترتان ، تلفن همراه،قرص ، همه از انرژی ساخته شده اند.حال چیزی های که برای ما رخ میدهد توسط ارتعاشات افکار ما به سمت ما جذب میشوند.

قدرت ذهن میتواند زندگی و سرنوشت ما را تحت تاثیر قرار دهد البته موضوع ذهن ،روح و روان انسان یک موضوع پیچیده است.

 

 

 

متصل شدن به ذهن با ارتعاشات انرژی

ذهن انسان به طور مداوم در حال تفکر کردن است و مانند یک ماشین (X (7 X 24 X 365 تفکر میسازد که انها بسیار موثر و با دقت هستند.

افکار مانند ارتعاشات بسیار قدرتمندتر از انرژی هستند.از زمان بسیار قدیم افراد دانا و تجار که درک بالاتری داشتند قدرت افکار را به رسمیت نشاندند انها گفتند که همه چیز با یک فکر شروع میشود افکار همه چیز ،موقعیت ها و شرایط را متجلی میکند.

 

هنگامی که یک انسان یک فکر را بارها و بارها و با شدت قوی به طور منظم اگاهانه فکر میکند این یک فرمان و برنامه را به ناخوداگاه ارسال میکند و ذهن ناخوداگاه به نوبه خود مانند یک فرستنده عمل میکند و این فرکانس ها را به جهان ارسال میکند و در طی یک دوره این فرد شروع به جذب حوادث ،اشخاص و اشیاء فیزیکی به زندگی خود میکند.

 

 

بنابراین این یک قدرت بزرگ است که هر مرد یا زنی آنچه را شایسته ان است را بسازد ،پول ، رفاه ،رابطه عالی ، شریک زندگی .

اما انچه شما نیاز دارید این است که مکانیک قدرت ذهن ، عملکرد ناخوداگاه و قوانین جاذبه را درک کنید و سپس از اموزش های خود با استفاده از قدرت ناخوداگاه اشیاء (ماشین – پول) و موقعیت ها ( شغل – عشق – شهرت ) را به زندگی خود جذب کنید.اجازه دهید فقط یاداوری کنم که همه چیز از ارتعاشات انرژی ساخته شده است.

 

 

 

چگونه قدرت شگفت انگیز ناخوداگاه را به جریان بیندازیم

یک نویسنده عصر جدید در کتاب خود گفته است همه چیز دوبار اتفاق می افتد منظور او این بوده است که هر انسان یک تفکر را یکبار در ذهن خود فکر میکند و برای بار دوم ان تفکر به جسم تبدیل میشود و ان را تجربه میکند.

 

برای مثال اگر شما میخواهید یک ماشین جدید بخرید ذهن شما تصاویر و احساس ان ماشین خاص ( مثلا( BMW یا مرسدس بنز S 550 ) رنگ بدنه ان را دریافت میکند ممکن است این فیلم ذهنی چندین بار در ذهن شما تکرار شود و شما با احساس شادی ، غرور ، و هیجان داشتن ان ماشین پر شوید .جای تعحب نیست که شما زمانی در حال رانندگی به خانه یا محل کار هستید به ذهنتان خطور میکند به یک نمایشگاه ماشین بروید و ممکن است برای این کار تسهیلاتی را هم درخواست کنید یا هر چیزی دیگری که شما را به ان هدفتان برساند و به زودی شما مالک ان ماشین درخشان خواهید شد.

 

بنابراین ان ماشین برای بار اول در ذهنتان مال شما بوده است و بار دوم در واقع شما ان خودرو را در دنیایی فیزیکی خریداری کرده اید.

 

 

 

پول چیست؟

نه پول چرک کف دست نیست پول یک انرژی قدرتمند و یک نیرو است.جهانی که ما در حال حاظر در ان زندگی میکنیم پول به عنوان نماد انرژی و قدرت محسوب میشود مانند تمام انرژی های جهان پول از قوانین جهانی خاصی اطاعت میکند .

 

Money-and-Mind3
پول انرژی است

پول و ذهن

با درک این قوانین و اقدام مناسب ما میتوانیم خودمان یک اهنربای قوی برای جذب پول باشیم در نتیجه ثروت و رفاه قادر است به زندگی ما وارد شود.

در حال که از اهمیت این کار اگاه هستیم درامد خاصی را به زندگی خود وارد میکنیم با این حال قوانین مخفی دیگری هم برای جذب پول و ثروت وجود دارد.هنگامی که این روش ها را دنبال میکنید تمایل دارید پول را از جایی دریافت کنید که نمیدانید و با این کار تصور عقلانی را بر روی هدف و نتجیه فیزیکی تحریک میکنید و غیر ممکن ممکن میشود.

 

 

اجازه دهید با همان موضوع جهان بیرونی تجربیات درونی ادامه دهیم و ببینید که چه چیز پول را ایجاد و چه چیزی پول را از شما دور میکند .

فرض کنید یک فروشنده که فقط سالانه ۲۵۰۰۰ هزار $ (در جهان فیزیکی) درامد دارد و اگر در ذهن خود او این رقم را میپذیرد سپس ذهن او به او نشان میدهد که چطور زندگیش را در داخل این رقم تنظیم کند ،ذهن او به او نشان میدهد که چطور باید تا محل کارش رفت امد کند با وسیله عمومی یا شخصی زیرا این کار درامد او را ذخیره میکند و به طور مشابه او باید در خانه غذا بخورد یا در رستوران.

 

 

 

 

این شخص پس از اقدام به طور منظم احساس واقعی فیزیکی را در جهان احساس میکند.

قدرت ذهن تا چه حد موثر است؟

ما در جهانی زندگی میکنیم که توسط قوانین خاصی اداره میشود این قوانین تمام وقت در همه افراد و تمام نقاط جهان در حال کار کردن هستند به عنوان مثال قانون جاذبه و علت معلول وجود دارد حرکت زمین بر روی محور خود و چرخیدن به دور خورشید و غیره حتی جذر بالا و مد پایین بر حرکت ماه حکمرانی میکنند که به نوبه خود در قوانین، این جهان را اداره میشود.

 

 

 

نقش انرژی در جهان مادی ما

همه ما این موضوع را میدانیم هر چیزی چه در حالت جامد ،مایع با گاز از ملکول ها ساخته شده است و ملکول ها از اتم ساخته شده اند .اتم سدیم و کلربرای یک منظور خاص مرتب شده اند که سدیم کلراید را میسازند در نهایت اتم ها از انرژی ساخته شده اند.

 

بیایید به خودمان فرمول انیشتن را یاداوری کنیم E = MC۲

در این مرحله شما باید اماده پذیرش این باشید که میتوانید واقعیت خود را ایجاد کنید جذب مردم ،مکان ها ،محصولات ،حوادث .زندگی همیشه اینه انچه شما هستید است زندگی بازتاب کاملی از افکار شماست که به سمت شما می اید دقیقا همان ارتعاشاتی که از خود ساتع میکنید به شما منتقل میشود.

 

 

 

پیش نیازها برای استفاده از قدرت ذهن

  1. قبول کردن اینکه شما قدرت ذهن را درون خود دارید و شما خالق زندگی خود هستید.
  2. تغییر سیستم باورها اگر تا الان یا مفهوم قدرت ذهن تضاد دارد.
  3. یادگیری و تمرین برای کنترل قدرت ذهن.

 

 

در حالی که بر روی دو مورد اول کار میکنید مورد سوم مهمتر و شامل تلاش مداوم است.ذهن بسیار نااراام و همیشه فعال است و همچنین مانند یک شیطان هم است و همیشه در حال بازی کردن با چیزهایی است که به شما مربوط میشود.

 

 

چطور کنترل نکردن ذهن میتواند ویرانی را به بار اورد

بیایید فرض کنیم که یک فرد در فکر این باشد که رئیسش را در نیم شب ملاقات کند در حال حاظر ذهن شیطانی او را تشویق میکند این فکر ها را مرور کند:

” من باید کاری احمقانه انجام دهم”

” ممکن است یک فرد بهتر از من وجود داشته باشد و جایگزین من شود”

“چه میشود اگر من اخراج شوم؟”

 

 

“چطور میتوانم بدهی های ماهانه ام را پرداخت کنم؟”

تصاویر دردناکی از قادر نبودن به پرداخت وام ها ، استهلاک ماشین و بدهی خانه وجود دارد و این یک تجربه دردناک توسط این فرد در ذهنش است که او در فکر ملاقات با رئیس خود است.

در حالی که رئیس تنها میخواهد واکنش بازار را از محصول جدید بروز رسانی کند این ملاقات فرد با رئیسش ۳۵ دقیقه طول میکشد و از فرد خواسته میشود دو شهر بیشتر را روی این محصول تست کند و فرد میگوید ” وای چه فکر احمقانه ای بود” او به رئیش گفت من احساس استرس دارم و متوجه شدم که اینها همش ساخته ذهن من بود که تجربه جهنمی را ساعتها به من داد.

این قدرت ذهن است بنابراین فکر میکنم شما هم از این نوع تجربه ها داشته اید که بدون هیچ دلیلی از افکار منفی رنج برده اید.

 

 

 

راز استفاده از قدرت ناخوداگاه برای جذب پول

همانطور که تا الان دیدید پول فقط پول نیست بلکه پول یک ارتعاش از انرژی است و شما با استفاده از قدرت ذهن ناخوداگاه میتوانید پول و هر چیزی را به سمت خود جذب کنید شما میدانید که ناخوداگاه فقط به افکار و باورهای محکم پاسخ میدهد برای اینکه در روند جذب بیشتر و بیشتر پول به زندگیتان موفق شوید باید باورهای درست در مورد پول در ذهن ناخوداگاه خود داشته باشید.

 

۱- با تغییر خودتان شروع کنید

اگر شما میخواهید به فرد ثروتمند میلیونر یا میلیاردر تبدیل شوید شما باید متفاوت از فردی که الان هستید بشوید و درک اینکه شما به یک میلیونر تبدیل شوید نباید سخت باشد بنابراین تغییر در درون شما یک باید است.

 

به عبارت دیگر شما باید خصوصیات یک میلیونر را جذب کنید و این صرفا به این معنی نیست که شما باید یک فرد منظم باشید اما این برای جذب افراد بهتر و همکار با طرز فکر میلیونر لازم است که ممکن است به شما کمک کند شما به یک میلیونر تبدیل شوید.

 

شما ممکن است خصوصیات بیشتری را به لیستتان اضافه کنید مانند اراده ، شخصیت ، تصمیم گیری ، استحکام روانی ، وضوح ذهنی در مورد اهداف که باعث میشود شما اهنربای قوی شرایط خوب شوید که منجر به میلیونر شدن شما میشود.

 

 

 

۲- باورهای محدود کننده را پاک کنید

این مهم ترین مرحله است شما باید تمام باورهای محدود کننده ای که در تمام این سالها جذب کرده اید را رها کنید.

یک شانس خوب این است که شما ممکن است از این باورهای محدود کننده پول بی اطلاع باشید سعی نکنید انها را تست کنید تمام باورهایتان در مورد پول را روی کاغذ بنویسید و به تک تک کلماتی که از ذهنتان منعکس میشود نگاه کنید مانند ” نمیتونم ان را بخرم””پول دراوردن سخت است””اقتصاد بد است””پول ادم را خسیس میکند” و یا ” پول روی درخت رشد نمیکند”

 

این مطمعن ترین را برای شناختن باورهای محدود کننده در مورد پول است که شما را از دریافت و جذب پول به زندگیتان منع میکند حال زمانی که شما این باورهای محدود کننده را شناختید وقت ان است که انها را رها کنید.

برای پاک کردن انها با نوشتن معکوس ان باور روبروی ان اقدام کنید به عنوان مثال اگر این باور را دارید که پول روی درخت رشد نمیکند روبروی ان بنویسید من همیشه به اندازه کافی پول داشته ام .

 

 

۳- تاکیدات

دانلود این ویدئو

با استفاده از ذهن ناخوداگاه تاکیدات مثبت در مورد پول را به طور منظم به ان ارسال کنید و ذهن را از این تاکیدات اشباع کنید و یک سیستم باور مثبت و درست را در مورد ثروت ایجاد کنید .شما اینجا هستید در این جهان برای ایجاد یک زندگی پر از فراوانی یک زندگی که میتوان در ان خوشحالی و سلامتی وجود داشته باشد بنابراین شما همه پول هایی که نیاز دارید را ایجاد میکنید و یک زندگی شاد و پر از خوشبختی را زندگی میکنید.

 

 

همانطور که شما در شب به خواب میروید بلافاصله پس از بیدار شدن در صبح این تاکیدات را به ارامی و راحت برای ۱۰ الی ۱۵ دقیقه تکرار کنید و در طول روز این کار را بارها و بارها انجام دهید.

و این به ذهن ناخوداگاه اجازه میدهد برای تجربه فراوانی با توجه به پول و ثروت در زندگی به طور منظم فراوانی به جریان بیندازد .

 

 

 

 

Tips-to-make-Law-of-Attraction-Work-to-Manifest-Money
پول و ذهن

۴- رویای بزرگ

این ابزاری برای ارتباط مستقیم با ناخوداگاه است. ایجاد کردن یک تصویر یا بهتر از ان یک فیلم ذهنی از زندگی که میخواهید داشته باشید را مدام مرور کنید و خودتان را در این فیلم شخصیت اصلی قرار دهید مانند یک قهرمان یک قهرمانی که پول را ایجاد میکند و از ازادی مالی بهره میبرد.یک شخصی است که سالم ، ثروتمند شاد و مرفه است و با بهرگیری از هر لحظه اش در حال زندگی کردن است.

 

این خوب است که به خودتان مانند یک فرد ثروتمند و با تمام جزیئات مشاهده کنید چه نوع حرفه ای دارید چطور پولتان را مدیریت میکنید خودتان یا اینکه مشاور مالی دارید یا اینکه مدیریت ثروتتان توسط افراد شرکتتان اداره میشود و شما به تعطیلات و مسافرت میروید.

 

این بهترین راه برای فعال کردن قانون جاذبه است برای اثر گذاری بیشتر پیشنهاد میشود خودتان را در گوشه ای ارام ببرید و مطمعن باشید که هیچ کس برای یک ساعت مزاحم شما نمیشود و روی کاغذ تمام ان چیز هایی را که میخواهید بنویسید و این کاغذ را نگهداری کنید و روزی یک بار ان را ببینید به این ترتیب شما قانون جاذبه را فعال میکنید و همچنین فرایند جذب پول را سریعتر میکنید تا به خواسته های روی کاغذتان برسید.

 

 

 

شما در حال حاظر شروع به جذب ایده ها ،منابع ، مردم و اتفاقاتی میکنید که منجر میشود شما راحتر به پول و اهدافتان برسید این تمرین را جدی بگیرید و از ان لذت ببرید.

 

 

 

۵- برای پرداخت اولین پول و دریافت پول اماده باشید

زندگی طولانی مدت بسیار عالی است و این به شما انچه شما میخواهید میدهد اگر شما بهترین مدرک تحصیلی را داشته باشید یا اینکه تخصصی را بدانید شما بر این اساس پاداش میگیرید چیزی به نام رایگان وجود ندارد شما اول باید بدهید تا دریافت کنید.

با قوانین جذب حالا به ذهن شما ایده ای خطور میکند شما با مردم ارتباط مستقیم دارید اتفاقات را بررسی کنید و برای ان راه حل مناسب را اجرا کنید و عمل خود را گسترش دهید.

 

 

 

۶- یک هدف داشته باشید و هر جا که میروید تنها چشمتان به ان باشد

اجازه دهید یکی از درس های مهمی که در مورد قدرت ذهن در اول این مطلب یادگرفیتم را بیاد باوریم .جهان هر انچه شما بخواهید را به شما میدهد اما انچه شما میخواهید باید دقیقا روشن و واضح باشد دوم انچه چیزی است که شما حاظر به انجام ان هستید یا اینکه با قیمتی شما حاظر هستید ان کار را انجام دهید همچنین این اصل را قانون علت و معلول هم مینامند.

 

به عبارت ساده شما باید تصمیم بگیرید دقیقا چه مقدار پول میخواهید دریافت کنید (ان میتواند خانه ، ماشین یا شریک زندگی هم باشد) و در چه مدت ان را میخواهید و برای ایجاد ایمان به این کار توصیه میشود برای اولین بار شما خط زمان و مقداری را انتخاب کنید که ممکن باشد برای مثال اگر درامد سالانه شما ۵۰۰۰۰$ است برای ایجاد کردن ۱۰۰۰۰$ اضافی در دو ماه را انتخاب کنید نه اینکه برای بار اول ۱ میلیون $ را در ماه انتخاب کنید پس باید از کم شروع کنید و هر ماه این قیمت را افزایش دهید.

زمانی که شما موفق به انجام این کار شدید باید با شجاعت هدف بزرگتری را برای خود انتخاب کنید.

 

 

 

۷- اجازه دهید پول ازادانه در گردش باشد

جریان پول را با جمع کردن پول مسدود نکنید .مانند هر انرژی دیگری پول هم باید در جریان باشد مثل جریان اب و پول نیاز دارد ازادانه به حرکت خود دامه دهد دیر پرداخت کردن پول به دیگران یا بدهی ها و یا جمع اوری پول و چسبیدن به ان مانع از جریان ازاد انرژِی میشود بنابراین پول باید همیشه در جریان باشد.

 

اگر شما در اطرافتان هنوز تجربه های تلخ و بی پولی گذشته را میبینید تا زمانی که تمایلی به پرداخت صورت حساب های خود نداشته باشید نشان دهنده این است که شما هنوز به پول چسبیده اید اما زمانی که این نگرش معکوس شود منبع بی پایان پول برای شما باز میشود.

 

یک دوستی دارم که طراح وب است و پول نقد محدودی را در حساب خود داشت و تمایلی برای دادن چک برای بدهی به یک سرور بزرگتر نداشت تا پولی را بتواند از مشتریانش دریافت کند او چند روزی را برای این پرداخت صبر کرد و بالاخره با توکل به خدا تصمیم گرفت این پول را پرداخت کند و در عرض یک روز او از سفارشات مشتریان جدید خود شگفت زده شد.

 

 

 

مزیت دیگر این کار این است که شما در حال ارسال سیگنال هایی به ذهن ناخوداگاه خود هستید که ایمان و باور شما نسبت به فراوانی قویتر میکند.

وقتی شما چنین نگرشی را دارید و اجازه میدهید پول در گردش باشد در واقع انرژی را به جریان می اندازید و زندگی شما با جریان منظم پول را به شما پاداش خواهد داد و این ثابت میکند که زندگی منعکس کننده وضعیت روانی و داخل خود شما است اگر شما افکار و نگرش مثبت دارید مانند غلبه بر به تاخیر انداختن قبض ها و یا محکم نچسبیدن به پول زندگی در خارج به همان شیوه به شما پاسخ خواهد داد.

 

 

نتیجه گیری

فقط ارزوی پول نکنید ،همین الان شروع به استفاده از قدرت ذهن برای ایجاد پول کنید!

 

 

۶ راز قدرتمند برای داشتن یک ذهن ثروتمند

  1. ۰

    با سلام. برای چنین کلیپ زیبا و تاثیرگذاری از شما ممنونم. موفقتر باشید.

  2. ۰

    ما نباید فقط تمرکز خود را روی یک چیز (پول) بگذاریم باید تمرکز خود را برای رسیدن به آن بگذاریم و مسیر برای ما مهم باشد نه مقصد طوری که در راه به پولهایی بیشتری برسیم

  3. ۱

    سلام.خدا قوت و بسیار سپاسگزارم برای این کلیپ بسیار زیبا و تاثیر گذار
    امیدوارم شاد، سعادتمند و ثروتمند باشید

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید




سلام جناب علیخانی و تیم زحمتکشتان سپاسگزارم بخاطر اینکه این توانایی و انگیزه را داشتی برای اول خودت که به موفقیت رسیدی و بعد ترویج ان در ایران به یاری خدا این سایت در مسیرم قرار گرفت و ۲ محصول سفارش دادم که همون روز اول اولین نتیجه رویت شد به حول و قوه الهی حتما در اینده نزدیک از نتایج خواهم گفت برای کاربران سایت که میشود .بازهم سپاسگذارم و امیدوارم در این مسیر موفق باشید

این مطلب را به اشتراک بگذارید



امتیاز شما به این مطلب

train-your-brain.jpg


جست و جو

برای جست و جو کلمه مورد نظر را وارد کنید.

پیام های سیستم

چطور به جمع میلیونرها بپیوندید ؟ این سوالی است که خیلی از افراد از خود می پرسند؟

جورج کامل، یکی از مجریان برنامه «نمایش رمزی»، یک ویدیوی درباره افزایش تعداد میلیونرها منتشر کرده است. به گفته کامل، این جهش بواسطه جهش بزرگ در بازار سهام در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ است که در آن مارکت S&P 500 بزرگترین افت سالانه خود را که از سال ۲۰۰۸ ثبت کرده بود ، تقویت شده است.

۸+۸+۸ قانون موفقیت

همیشه گفتن راحتر از انجام دادن است. کار، خانواده، سلامتی و اهداف شخصی ما با هم رقابت می کنند. یافتن هماهنگی بین این اولویت ها یک چالش همیشگی است.

به همین دلیل است که قانون ساده و در عین حال موثر ۸+۸+۸ زندگی هزاران نفر را متحول کرده است. اختصاص ۸ ساعت به کار، وقت شخصی و استراحت باعث می شود تا انگیزه و موفقیت پایدارتر قابل دستیابی باشد. اجرای این قانون مستلزم تغییر در طرز فکر، تاکتیک های عملی برای هر حوزه زندگی و سازگاری با سبک زندگی شما است. بازدهی در سلامت روان، بهره وری، و تحقق بلندمدت آن را تبدیل به یک تغییر بازی ارزش کاوش می کند. در ادامه بخوانید تا بدانید چگونه قانون ۸+۸+۸ می‌تواند باعث بهبود پایدار زندگی شما شود.

۷ راه برای غلبه بر ترس از شکست

راه برای غلبه بر ترس از شکست

وقتی روی پروژه ای تلاش می کنید، و به افراد زیادی در مورد آن صحبت میکنید و شب ها بی خوابی می کشید و در تلاش هستید مسیر موفقیت را سپری کنید، شکست می تواند کوبنده باشد. اما اگر دائماً از نتیجه منفی می ترسید، نمی توانید به هدف خود برسید.

ممکن است شغل رویایی خود را از لیست اهداف خود خط بزنید چون با وجود شکست، تلاش بی معنی خواهد بود. ممکن است به یک رابطه امیدوارکننده پایان دهید زیرا اگر رابطه به خوبی پیش نرود از درد پس از جدایی می ترسید. در هر دوی این موارد، با ایجاد یک نتیجه بد می تواند شما را از دنبال کردن اهدافتان باز دارد.

چه در محل کار باشد چه در زندگی، طبیعی است که نگران این باشیم که آیا همه چیز درست می شود یا خیر. اما در واقع، طبق نظرسنجی که روی بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد، مردم بیشتر از اینکه از عنکبوت ها، تنها ماندن در خانه و حتی ارواح می ترسند از شکست خوردن می ترسند.

اما اگر به ترس اجازه دهید به شما غلبه کند می تواند شما را ناتوان کند. مهم است که مراقب ترس‌های خود باشید تا تأثیر منفی بر زندگی شما نداشته باشند.

در ادامه روش هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بر ترس از شکست غلبه کنید.

بهترین عبارت های تاکیدی برگفته از کتاب ۴ اثر از فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین (انگلیسی: Florence Scovel Shinn؛ ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱–۱۷ اکتبر ۱۹۴۰) هنرمند اهل ایالات متحده آمریکا بود که در سال‌های میانی عمر خود تبدیل به یک معلم مذهبی تفکر نوین و نویسندهٔ متافیزیک شد. در محیط‌های تفکر نوین، شین به خاطر کتاب اولیه‌اش «بازی زندگی و چگونگی بازی کردن آن» (۱۹۲۵) شناخته می‌شود.

فلورانس اسکاول شین فلسفه خود را به این صورت بیان می‌کند:نیروهای نامرئی همواره برای انسان کار می‌کنند که همیشه خودش رشته‌ها را می‌کشد، اگرچه انسان از این موضوع آگاه نیست. اما به دلیل قدرت ارتعاش کلمات، هر چه انسان بیان می‌کند، شروع به جذب آن می‌کند.— بازی زندگی، فلورنس اسکوول شین

اپدیت مقاله: چگونه ذهنیت افراد ثروتمند را داشته کنیم ؟

افراد ثروتمندان از نظر عادت با بقیه افراد جامعه چه تفاوت هایی دارند؟ پس از مطالعه ۲۳۳ فرد ثروتمند و ۱۲۸ فرد فقیر به مدت پنج سال، توماس کورلی، حسابدار و برنامه ریز مالی، عادات موفقیت روزانه افراد ثروتمند را در کتاب خود به نام عادات ثروتمندان: عادت های روزانه افراد ثروتمند و موفق کشف کرد. از ۲۳۳ میلیونر، ۱۷۷ نفر خودساخته بودند و ۵۶ نفر از آنها پول خود را به ارث برده بودند.

برنده شدن در قرعه کشی

تأکیدات آلبوم ذهن خوداگاه و ناخودآگاه شما را با هم هماهنگ میکند و توانایی تجسم شما را برای برنده شدن افزایش میدهد .با این آلبوم ذهن شما کاملا با هدف برنده شدن هماهنگ خواهد شد و عمیقا برای پیروز شدن در قرعه کشی اعتقاد پیدا خواهید کرد.

انتشار مقاله: چگونه در شرایط سخت به خدا اعتماد کنیم؟

اعتماد به معنای باور قابل اطمینان به، حقیقت، توانایی یا قدرتی بالاتر از قدرت خودمان است. بنابراین، وقتی صحبت از اعتماد به خدا می شود، به معنای ایمان به قابل اطمینان به، کلام او، توانایی و قدرت او است. کتاب مقدس می گوید که خدا نمی تواند دروغ بگوید. او همیشه به وعده هایش عمل می کند و اینکه او شما را دوست دارد و خیری برای شما در نظر گرفته است. توکل به او به این معناست که آنچه را که او در مورد خودش، درباره جهان و درباره شما می گوید، درست است.

آپدیت مقاله: چطور قانون مقاومت را شکست دهیم؟

آیا وقتی سعی می کنید خواسته های خود را آشکار کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد احساس ناامیدی می کنید؟

به نظر می رسد که یک نیروی نامرئی و بیرونی وجود دارد که به ما فشار می آورد و خواسته های ما را از ما دور میکند، اما در واقع مقاومت از درون می آید.

برای از بین بردن مقاومت ها، باید به درون نگاه کنید تا بفهمید چرا مانع رسیدن به خواسته های خود می شوید. شما باید با تغییر باورهای قدیمی مخرب و رها کردن وابستگی به نتیجه، قدرت خود را پس بگیرید. سپس با انجام اقدامات الهام‌آمیز و یافتن شواهد از قبلاً نشان داده شده اقدام کنید.

انتشار محصول : مراقبه نور

آیا در زندگی خود مشکلات جسمی دارید و احتمال می دهید به دلیل انسداد انرژی باشد؟

آیا بدون اینکه بفهمید چرا به سمت احساسات و واکنش های منفی گرایش دارید ؟

آیا می خواهید از نظر جسمی و عاطفی سالم و متعادل باشید، و روابط عالی با دوستان خود ایجاد کنید؟

اگر اینطور است از این مراقبه قدرتمند برای بازگرداندن تعادل به بدن، ذهن و روح خود استفاده کنید – هر ۷ مرکز چاکراها را باز ، درمان و متعادل کنید و به یک رابطه هماهنگ با خود و جهان برسید.

انتشار مقاله : چطور خواسته خود را متجلی کنیم؟ باید و نبایدها

جلی خواسته ها چیست؟

تجلی، به معنی تجربه چیزی است که می خواهید احساس کنید – و سپس زندگی و باور به آن تجربه به طوری که بتوانید آن را به صورت فیزیکی خلق کنید.

می‌توانید برای جذب هر چیزی که می‌خواهید را تجلی کنید، خواه یک تجارت موفق، سلامتی بهتر، یک رابطه یا حتی یک شی مادی.

گاهی اوقات ما چیزهایی فراتر از رویاهایمان آشکار می کنیم. بنابراین هنگام تجلی، مهم است که برای احتمالاتی که ممکن است رخ دهد اماده باشید. زیرا وقتی با انرژی محبت آمیز کیهان هماهنگ می شوید، هیچ محدودیتی برای آنچه می توانید جذب کنید وجود ندارد.

آپدیت مقاله : هفت بعد ذهن

بعد اول درون چیزهایی است که نمی توانید ببینید یا لمس کنید. داخل یک تکه میوه بعد اول است. بیرون یا سطح میوه بعد دوم است. درون بدن فیزیکی، زمین، یک درخت و یک سنگ – اینها همه در بعد اول قرار دارند. برای بیرون آوردن بعد اول، به سادگی میوه را باز کنید. بخشی که قبلاً دیده نشده بود و دست نخورده بود اما اکنون قابل مشاهده و محسوس است که به بعد دوم آورده شده است.

هفت بعد ذهن

هفت بعد ذهن- نقشه هستی و آگاهی

ساتگورو سیوایا سابرامونیاسوامی(سیوایا سابرامونیاسوامی یک رهبر مذهبی هندو آمریکایی بود که توسط پیروانش به گورودوا معروف بود. سوبرامونیاسوامی در اوکلند کالیفرنیا به دنیا آمد و در جوانی هندوئیسم را پذیرفت)، آگاهی را به هفت دسته تقسیم می کند که از درشت تا بسیار ظریف شامل می شود. دو مورد اول وجود فیزیکی را توصیف می کنند – درون و بیرون اشیا. بعد سوم سطح هوشیاری طبیعی بشر است که شامل افکار و احساسات درباره زندگی خود و دیگران است. بعد چهارم تا هفتم را می توان به عنوان قلمروهای درونی، عرفانی یا بالاتر آگاهی توصیف کرد. آنها در همه چیز هستند اما برای دسترسی مداوم به آموزش و تمرین نیاز دارند. این مقاله منحصر به فرد در ارائه راهنمایی در تلاش های ما برای دسترسی به حالات درونی آگاهی مفید است.

آیا واقعاً فقط از ۱۰ درصد مغز خود استفاده می کنیم؟

در نهایت، تصور اینکه انسان تنها از ۱۰ درصد از مغز استفاده میکند نه تنها نادرست، بلکه نامربوط است.ذهن فوق‌العاده انعطاف پذیر است و می‌تواند زمانی که منطقه‌ای از بین می‌رود یا آسیب می‌بیند، دوباره مسیرهای عصبی جدید ایجاد کند. حتی اگر بخشی از مغز آسیب دیده یا برداشته شود، ذهن می تواند راهی برای کار با حداکثر ظرفیت خود پیدا کند.

آپدیت مقاله : چطور به خواسته هایمان برسیم؟

وقتی میخواهید به این سوال پاسخ ‌دهید واقع‌بین باشید: از خودتان بپرسید در زندگیم “من الان کجا هستم؟” پاسخ صادقانه به این سوال روی کسب و کار و کل زندگی شما تاثیر دارد.

در کتاب از خوب به عالی، جیم کالینز داستان جیم استاکدیل، افسر ارتش آمریکا را روایت می کند که در طول جنگ ویتنام به مدت هشت سال اسیر بود و مرتباً شکنجه می شد. از استاکدیل پرسیده می شود کدام سربازها موفق به زنده ماندن شدند. استاکدیل پاسخ می دهد: پاسخ ساده است: خوشبین ها.

ورود به حساب کاربری

ایجاد حساب کاربری جدید